Thursday 17 May 2012

PEPTAN BUSUK??

oh..tidak..aku pengguna PEPTAN..dan baunya tak adalah busuk & hanyir sangat2..kalau dihidu collagen peptan tu memang tiada bau..perubahan rasa pada air teh/kopi memang ada sikit tetapi pada air berunsurkan chocolate memang tiada perubahan..

Peptan collagen ni diperbuat daripada ikan..sama juga dengan gogan..tetapi jika hendak dibandingkan peptan vs gogan..peptan ni mempunyai rasa ikan lebih sedikit..ini kerana peptan 100% collagen..manakala GOGAN collagen ialah mixture of collagen & vitamin C..jadi kurang sikit bau ikan tu..

Peptan boleh dicampur dalam air suam & sejuk tetapi tak boleh dimasukkan dlm air panas..jangan risau mengenai rasanya..almost cutomers aku..xada yang muntah2 makan..aku pun guna peptan kerana kulit aku xada jerawat & parut sangat..jadi peptan dah memadai..so aku makan peptan macam tu je..1 sudu terus ngap masuk mulut..then baru minum air..=)

No comments:

Post a Comment